Ακόμα μια προσθήκη στην Μπλογκόσφαιρα. Μια από τα ίδια. Απόψεις, Ιδέες, Μουσικές, Σχολιασμοί κλπ κλπ...
Labels
του WeathermanTom
(58)
κοινωνία
(53)
Πολιτική - Απόψεις
(36)
Απόψεις
(27)
Πολιτισμός
(21)
Κοινωνική Θεώρηση
(18)
music
(15)
Αφιέρωμα
(14)
general wondering-ment
(11)
Project Δράμα 2020
(10)
Συμμετοχικότητα
(10)
σαρκασμός
(9)
Ψηφιακή εποχή
(8)
Τέχνη
(7)
ιστορία
(7)
Δράμα
(6)
Θρησκεία
(6)
οικολογία
(6)
fun fact
(5)
τεχνολογία - επιστήμη
(5)
Δημοτικές Εκλογές 2014
(4)
Μουσική Παρουσίαση
(4)
Δισκοκριτική
(3)
Εκπαίδευση
(3)
θέατρο
(2)
κόσμος
(2)
Πολιτική Παρουσίαση
(1)
Συγκριτική Πολιτική
(1)
άνθρωπος
(1)
άποψη
(1)
ειρωνία
(1)
επιστήμη
(1)
Friday, June 20, 2014
Thursday, June 19, 2014
Dramatika.gr | Ειδήσεις Δράμας και ΑΜ-Θ: ART’n’ROLL: ΡΕΤΡΟ ΓΙΟΡΤΗ στη Δράμα (βίντεο)
Dramatika.gr | Ειδήσεις Δράμας και ΑΜ-Θ: ART’n’ROLL: ΡΕΤΡΟ ΓΙΟΡΤΗ στη Δράμα (βίντεο): Στα πλαίσια των «ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ 2014» και με αφορμή την Ευρωπαϊκή μέρα μουσικής, το Σάββατο 21/6 και ώρα 21:00 ο πολιτιστικός σύλλογος ART’n’R...
ΔΙΣΚΟΚΡΙΤΙΚΗ: Casualties of Cool - Casualties of Cool [2014] (του WeathermanTom)
Πριν μερικές μέρες έπεσε στα χέρια μου ένα διπλό δισκάκι από ένα συγκρότημα ονόματι Casualties of Cool. Για να είμαι ειλικρινής, με τράβηξε το όνομα περισσότερο και είπα να το τσεκάρω.Αν λοιπόν ψάχνατε ένα άλμπουμ για το καλοκαίρι, μην ψάχνετε άλλο. Ο Devin Townsend και η Ché Aimee Dorval συνεργάστηκαν και δημιούργησαν μια πολύ ιδιαίτερη folk-country-trippy-ambient σύνθεση αποτελούμενη από 28 κομμάτια συνολικής διάρκειας περίπου 2μιση ωρών.
Wednesday, June 18, 2014
Όνειρα και Ελπίδες vs. Πραγματικότητα και Τεχνικότητες (του WeathermanTom)
Έχετε δει μήπως την ταινία "500 Days of Summer"; Αν ναι, θα θυμόσαστε σίγουρα τη σκηνή όπου ο βασικός ήρωας σκέφτεται πιθανά σενάρια για τη συνάντησή του με την κοπέλα που τον ενδιαφέρει, και ο σκηνοθέτης μας δείχνει στο ένα πλάνο τις προσδοκίες και στο διπλανό την πραγματικότητα. Αν όχι, δεν πειράζει... σίγουρα θα έχετε βιώσει κάποια απογοήτευση όταν περιμένατε ή σχεδιάζατε κάτι και κατέληξε εντελώς διαφορετικό.
Πόλεις και Πολιτικές: Το λογισμικό liquid feedback και η συμμετοχή των π...
Πόλεις και Πολιτικές: Το λογισμικό liquid feedback και η συμμετοχή των π...: #Δημοσιεύθηκε στο συμμετοχή Πριν από έντεκα χρόνια ήταν πρωτοσέλιδο για άλλη μια φορά: ο Σβεν Άμπροζυ (Sven Ambrosy) (S.P.D.), ο νεότερ...
Monday, June 16, 2014
ΠΕΡΙ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΙΘΥΝΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ (του WeathermanTom)
Αυτήν την εβδομάδα είδα ένα
βιντεάκι του Πανούση που έλεγε σε μια παράστασή του ότι η πολιτική είναι λίγο
βαρετή δουλειά και για αυτόν το λόγο την έχουμε αφήσει στου άχρηστους. Επίσης,
διάβασα την αποστροφή μιας φίλης για το πολιτικό σύστημα, και σήμερα το πρωί
είδα ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο για το πρώτο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους στη
Δράμα το 1977. Κάποιος φίλος πάλι, ανέβασε μια φωτογραφία της Δράμας,
πανοραμική, του Αράπ Τζαμί στην περιοχή των Δικαστηρίων.
Saturday, June 14, 2014
ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΚΑΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (του WeathermanTom)

Δηλαδή εμείς
στο Project Δράμα 2020
που θέλουμε τα πράγματα να γίνονται και όχι να λέγονται
Αν
και υποψήφιος και εγώ ο ίδιος όπως χιλιάδες άλλοι συμπολίτες μου, αυτό που
σιχαίνομαι, ή τελοσπάντων σιχάθηκα, είναι οι προεκλογικοί αγώνες. Και μόνο το
γεγονός ότι είναι προεκλογικοί και όχι θητειακοί είναι εξοργιστικό. Το
βεληνεκές μου φτάνει μόνο μέχρι τις Δημοτικές Εκλογές, οπότε αναφέρομαι στον
αγώνα αυτό σε επίπεδο μόνο τοπικό.
Tuesday, June 10, 2014
ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΚΟΣΜΙΚΕΣ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ (του WeathermanTom)
ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΚΟΣΜΙΚΕΣ
ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ
Ο Ντάγκλας
Άνταμς το είχε πιάσει το νόημα. Στο Εστιατόριο στο Τέλος του Σύμπαντος
υπήρχε (ή υπάρχει, κανείς δεν ξέρει) η «Δίνη της Απόλυτης Προοπτικής», ένας
θάλαμος βασανιστηρίων όπου όποιος έμπαινε, στην πραγματικότητα δεν έβγαινε
ποτέ, γιατί ο θάλαμος έδειχνε στο βασανιζόμενο την απεραντοσύνη της μικρότητας
της ύπαρξής του σε σχέση με την απεραντοσύνη του Σύμπαντος. Συνειδητοποιούσε
λοιπόν πόσο άπειρα μικρός είναι σε σχέση με το Σύμπαν και αυτοκτονούσε.
Saturday, June 7, 2014
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΓΚΡΕΜΛΙΝΣ ΚΑΙ Η ΚΑΝΤΙΝΤ ΚΑΜΕΡΑ (του WeathermanTom)
Σηκώθηκα κι εγώ λοιπόν σήμερα το πρωί στις 6 περίπου, όπως
κάθε μπαμπάς που σέβεται τον εαυτό του και παραείναι περήφανος για να αφήσει
ένα μωρό 5 μηνών να του στερήσει τη χαρά του ξυπνήματος, και σκέφτηκα «φτάνει πια η γκρίνια, φτάνει η μιζέρια για
το πώς είναι τα πράγματα και το πώς και πόσο πρέπει να αλλάξουν και ποιος
ευθύνεται ή δεν ευθύνεται για αυτό». Μέχρι που άλλαξα και τη φωτογραφία μου
στο προφίλ μου στο Facebook και έβαλα μια που να είμαι χαρούμενος. Και κάθισα στον
υπολογιστή πρωινιάτικα και χάζευα τις αναρτήσεις φίλων και γνωστών.
Subscribe to:
Posts (Atom)
